کسب درآمد فوق العاده از اینترنت????

اگر میخواهید از اینترنت واقعا كسب درآمد كنیدمطالب رو كه در زیر میارمبا دقت مطالعه كنید . این مطالب حاصل 5 سال تلاشمن در زمینه كسب درآمد ازاینترنت میباشد كه به رایگان در اختیار شما قرارمیدهم . دوست دارم باكسانی كه واقعا مشتاقانه به دنبال كسب درآمد ازاینترنت هستند بی پردهصحبت كنم و راه و چاه این زمینه را به اونها بدونهیچ چشم داشتی نشان دهم. میدانم كه خیلی از شماها نیز مانند گذشته من دیگراز این كلمه و گشتنسایتهای مختلف در زمینه كسب درآمد خسته شدید . ولی اگرواقعا همت داشتهباشید اینجا منزل آخر است و به جای درستی قدم گذاشته اید .جایی كه بدوندریافت حتی 1 ریال از شما آموزش درستی در زمینه كسب درآمد بهشما خواهدداد . این را میدانم كه خیلی از دوستان عزیز ما كه دارای سایت ووبلاگهستند مطالب زیادی راجع به كسب درآمد از اینترنت نوشته اند و اگر دراینتاریخ كه 89/2/4 هست مطلب " كسب درآمد " را جستجو كنید معادل3,320,000سایت و وبلاگ به شما نشان خواهد داد .

خیلی وقت بود من تلاش میكردم تا از اینترنت پولی بدست بیارم . به دستآوردنپول از اینترنت برام لذت بخش بود . لازم به ذكر است ( من خودمكارمند یكیاز ادارات دولتی هستم ) ولی خیلی خیلی دوست داشتم از اینترنتپول در بیارم. تو ذهنم میگفتم لذت این پول برام چندین برابر حقوقم هست .در زمانهایی كهبه دنبال كسب درآمد از اینترنت بودم به مطالبی در موردافرادی كه ازاینترنت ثروتمند شدن برخورد كردم و پیش خودم میگفتم یعنیمیشه منم مثلاونها بشم … افرادی مثل پیر امیدیار ، مثل مونا افشار وخیلی های دیگه (البته مونا افشار رو نمیشه با امیدیار مقایسه كرد )امیدیار مدیر بزرگترینسایت حراجی دنیا به نام ebay هست .

http://www.infotechse.info/jobs/idev…ate.php?id=778


http://www.imcrew.com/?r=7942

https://www.fortunewp.com/en/FWP32452

ادامه این مطلب در لینک مقابل Developer Center“)

Leave a Reply

