مساعده از دوستان تهراني (فوري)

سلام به دوستان.
اول از همه آقا سهند اين تاپيك رو تا فردا يعني 4 شنبه پاك نكن بعدش منفجرش كن ! :003:

دوستاني كه درگير با نصب اندرويد بودند احتمالا خبر دارند كه من متاسفانه حين تلاش براي نصب اندرويد فضاي روت خود گوشيم اشتباها انتخاب شده و فضاي روت م كاملا پر شده. :46:

و مي دونم كه بايد گوشيم فلش بشه .

اما فايلها رو ندارم و سرعت اينترنتم هم پايينه.

و به مغازه هاي بيرون هم هيچ اعتباري نيست .

من گوشي رو براي يكي از امتحانات مهمم كه با ميكروسكوپ هست به شدت نياز دارم .

دوستان همشهري ( تهراني ) اگر براي هر كدامتان كه امكانش هست و مي تواند فلش كردن رو براي من انجام دهد ، لطف كند حدود منزل يا احيانا مغازه اش رو برايم پيغام خصوصي كند و شماره همراهش را هم بدهد تا اگه شد فردا قرارش رو بزارم و خدمت دوستمون شرف ياب شم .

جدا شرمنده كه اين طوري تاپيك زدم . ولي هدف من از نصب اندرويد كمك به انجمن بود و حالا نياز به كمك دوستان در انجمن دارم .

من تا حدود 1 بامداد بيدار هستم . و چك مي كنم .

باز هم از اقا سهند عذر مي خوام . :027:

ادامه این مطلب در لینک مقابل سايت تخصصي موبايل“)

Leave a Reply

